Saturday, October 24, 2009

Aku Kembali...

HAHAHAHA..
lama seh tak update blog nih... Bukan ape cuma aku da berjanji ngan diri sendiri, selagi aku takde dslr aku takkan update blog. Dan sekarang aku sudah ade DSLR (OH YEAH!!!!!)... yang mane? yang biase-biase je.. Canon EOS 1000D/Rebel XS. sempena kamera aku yang baru ni aku da tukar nama blog aku.."The Photographer"

post nih aku nak cite tentang aku nye kamera baru. harge die RM2197, but aku bayar ansuran, RM230/permonth. tak kurus aku pasni tak tau la. orang tanye gile pe mau? sebulan RM230.
ni semua ikut minat la.. aku da lama minat photography, baru sekarang ade bajet nak angkat satu...

ni beberapa gambar yang aku amik guna kamera ni:


gamba aku melompat, stylo abis kan..


Gambar yang second ni antara gambar feveret aku.. aku tak tau nape tapi gamba tu nampak stylo gile... tu gamba antara membe aku yang paling kamceng.. chean name die...



gamba ni plak budak-budak klas aku melompat.. semua muke riang abis...

lepas ni aku akan aktif update blog, aku akan cube update setiap hari... but before i leave this is the final picture...





4 comments:

Anonymous said...

o jeles siak aku!
nk jgak satu!

femau said...

hahaha..
nak bli sdiri la...

Mzk said...

ko pasni klu kol aku malam2 mintak duit lgi gua sebat lu.. hahahaha

All the best mau.. pasni gua nak gambar2 amoi di UTP.. hehehe.. tahniah atas kejayaan anda meng'update' blog stelah dapat dslr..

RAIFANA ABDULLAH said...

mane name i ha???

lupe daratan!!!huh =P