Tuesday, June 16, 2009

PROTOTYPE....



Arghhhh...!!!!!!
akhirnya game yang aku tunggu selama hampir 4 bulan sejak ia diumumkan sudah kuar...
tak sabar rasenye aku nak dapatkan game ni.
sudah lama aku tak post something dan aku post tentang game lagi..
itu je yang aku ade skarang..
hidup aku adalah game dan game adalah hidup aku...
aku sekarang sedang dalam usaha mendapatkan lesen kereta..
dan percaya atau tidak kenderaan yang pertama yang berjaya dipotong aku ialah sebuah....
TRAKTOR...
ya kenderaan gabak ini telah berjaya aku potong dengan mudah...
perasaan ketika itu tidak boleh digambarkan dengan perkataan...
antara saat paling manis dalam hidup aku....
sungguh terharu...
tanpa Pak Cik Musa (guru memandu) tidak mungkin ini semua boleh terjadi...
terima kasih...

2 comments:

RAIFANA ABDULLAH said...

ko bwk 60 je kot.traktor tu 30, maka tak pelik la ko memotong traktor berkenaan.wek!

Waniey said...

hahaha.. klaka btl la.. mcm nk guling2.. =)