Sunday, June 7, 2009

penulis terhebat...

mungkin ramai dikalangan rakan-rakan aku sudah tahu siapa penulis kegemaran aku. pastinya bukan penulis novel jiwang, seperti ahadiat akashah, bukan pula pemutar belit, Astora Jabat. tetapi penulis yang terhebat, pada saya semestilah FAISAL TEHRANI.

karya-karya beliau sungguh membuka mata, mengalakkan kita untuk berfikir lebih lagi dan tidak menerima sesuatu itu hanya pada luarannya. saya boleh katakan hampir semua pemahaman saya tentang sesuatu, datang daripada beliau. pada rakan-rakan yang ingin rasa bagaimana rasanya minda terbuka, saya galakkan carilah karya-karya beliau.

antara karya-karya beliau yang saya cadangkan:-

1511h:Kombat(novel kegemaran aku)
1515
Saasatul Ibaad

Advencer si Peniup Ney

saya sedang mencari beberapa karya beliau, rakan-rakan yang ada terjumpa buku ni boleh tolong bagitau aku.

The Prau With The Silent Soul

Ketupat Cinta
kalau korang berminat nak lebih info tentang Faisal Tehrani aku cadangkan korang boleh pergi ke blog dia. aku dah pun sediakan link ke blog dia.

1 comments:

Anonymous said...

xsangke feimau lyn nOvel..
huk2