Thursday, July 9, 2009

oh shitt.....

da la me gile aku x post something dan aku bru sedar aku ditag farah...

hahaha (da nak dkt sblan da....)

1) Bekas kekasih saya
- SAYE TAK PERNAH ADE AWEK!!!!!!

2) Saya sedang mendengar
– 21 guns -greenday

3) Mungkin saya patut
– start kuruskan badan...hahaha..huhu....

4) Saya suka
– gaming, sleeping, reading.....

5)Sahabat-sahabat saya
– sesape je la yang kenal aku...

6) Saya tak faham
– pompuan....

7) Saya kehilangan
– duit.. krna bblanja x ingat dunia....

8) Ramai yang berkata
– aku ni cute...

9) Cinta itu adalah
– hmmmm..............................................................................................???????

10) Di suatu tempat, seseorang sedang
– makan..... (adik aku)

11) Saya akan cuba
– kempiskan perut....

12) Perkataan SELAMANYA membawa maksud
– satu tempoh masa yang lama..(bpk bodo sape bwat soalan nih)

13) Telefon bimbit saya
– k850i.. dibli stelah henset aku ilang...

14) Bila saya terjaga
– tengok jam... blm kul 12 tanak bangun....

15) Saya paling meluat
– org yang tidak berfikir masa bercakap....

16) Pesta/parti adalah
–woohooo.. mane?

17) Haiwan yang paling comel pernah saya temui
– kucing kat rumah kuntomb....

18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah
– form 3 ( da tak kna buli kat asrama lagi..._

19) Hari ini
– sebuk tgk laman web utp (bila result nk kuar nih...)

20) Malam ini saya akan
–tgk tv, men game dan tido.....

21) Esok pula saya akan
– bgn kul 12, dan ulang ari2 yang same berulang2 kali.... (damn this holiday)

22) Saya betul-betul inginkan
– xbox 360 (sorang pliz blanje)

23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
– aku berkata "bapak hensem mamat nih, eh jap... ni aku la...."

24) Pusat membeli-belah atau arked permainan
- pusat membeli belah. arked skang mahal nak mati satu token rm1 wtf!!!!

25) Makanan Barat atau Jepun?
– barat... aku sungguh tak suka shushi....

26) Bilik yang terang atau gelap?
– gelap... tido....

27) Makanan segera adalah
– makanan bila nak study dan di ujung bulan....

28) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang
– nak ape?? (kpd akak aku yg tgh cri kucing)

29) Siapa yang anda ingin tag:
- kecik
- pekok
- tapai
-angah (nak sangat)
- sape nak buat, buatlah....

1 comments:

f. said...

haha.
at least ko buat!
tenkiu2

=D